primeres impresions

doncs això, ja sóc a boston! de fet, ja hi porto dos dies :P
el campus està a les afores de boston, en una zona més o menys rural. en teoria és un poble, però vaja, que està molt rodejat de prats, arbres, etc… això sí, el campus és força xulo. edificis amb un cert gust (encara q l’estil falsejat), força verd (bé, ara blanc per la neu) i amb pinta de tranquil (ara tranquilíssim, no hi ha ningú encara. tothom està de vacances).
l’habitació és genial http://www.aeren.net/gallery2/main.php?g2_view=core.ShowItem&g2_itemId=2035
deu tenir uns 60 metres quadrats, amb una bona cuina, una sala d’estar gran, un menjador-rebedor gran, dos habitacions (la meva doble, a compartir amb un belga) una habitació de mals endreços i un bany, amb la dutxa i el lavabo en separats en un altre habitació. això a compartir amb un belga (q compartim habitació i encara no connec pq està de vacances) i un californià (q treballa d’ajudant a l’oficina de residents i té habitació pròpia). el belga es diu Julien, i no en sé res, a part de les fotos q l’habitació q hi ha seves. El californià es diu Craig, i estudia teologia. Tothom q he connegut de per aqui coincideix en que és un tipus fantàstic i q segur q ens portem molt bé. A part d’això, l’únic q en sé és q deu ser molt religiòs, pq té l’habitació plena de creus i una bandera del vaticà penjada.
A l’arribar, vam pasar per l’oficina de residents, i em van donar una clau per entrar en la meva habitació. Això q agafo les boses i vaig pel campus cap a l’edifici de la meva residencia. quan arribo al q em sembla q ha de ser, hi ha un tio a la porta i li pregunto si aquell és el edmond’s hall (així es diu el meu edifici) i em diu q sí, q d’on sóc i bla… quan li comento q sóc a la 111n, em diu solta ‘ah, tu ets el nou de l’habitació del craig! ja veuràs, et caurà de conya el craig, és super ben parit!’. A part d’això, anem xerrant i em condueix a la meva habitació i me l’indica. em diu q es diu eliot i q s’està al seté pis, q si vull res no dubti en pasar-m’hi.
Total, q intento obrir la porta amb la clau…. i q no s’obra :S vaig al vestíbul al costat de la meva habitació i hi trobo l’eliot parlant amb una noia i els hi pregunto q a veure si saben com s’ha d’obrir la porta. resulta q necessites un codi, q els de l’oficina no m’havien donat. però cap problema, q la noia truca al craig i li explica la situació, i me’l pasa. xerrant amb el craig, em pregunta q d’on sóc, com em dic, etc… (q estic segur q devia ser per assegurar-se’n, pq ja ho devia saber tot), em dóna el codi i em diu q vindrà divendres (o sigui, q fins divendres sol aqui a l’habitació/apartament aquesta enorme). I, fiu…. sorpresa, quina pasada d’habitació! en fi, les fotos ja ho diuen tot.

i res, aquests dos dies, doncs havituant-me. fent papers a l’oficina de salut (q es veu q m’han cobrat una assegurança obligatoria q fa q ara pugui pasar-me el dia allà i demanar tots els medicaments i tractaments gratis :S), anant al centre a fer una mica de turisme (tot i q ja me’n recordava força bé de tot), i per fi, trobar una botiga de menjar a preu decent on poder etalviar-me de gastar i gastar fortunes en menjar fora. q per cert, la meri, la noia q vaig conèixer a l’arribar i va trucar el craig, em va escriure el seu movil i num d’habitació en un paper i es va oferir a portarme en cotxe a la botiga de menjar. i ahir va complir i m’hi va portar. mira, sembla q la gent és maja per aqui.

en fi, q bàsicament, els dos primers dies són això. aqui no hi ha ningú encara, està tot molt mort. però l’habitació és genial, es veu q hi ha un gimnàs amb pavelló de básquet i potser piscina (potser pq la noia q m’ho va explicar no ho sabia), i al voltant s’hi pot anar bé corrent (ahir vaig fer una carrerea de 40 minuts pels voltants). lo del futbol, una putada. es veu q la temporada és només durant la tardor. o sigui, q no podré jugar a l’equip de futbol d’aqui :( es veu q hi ha lliguetes i tal, però ja no és el mateix pq, entre altres coses, no entrenen, q és el q m’interessava a mi. el q sí q faré és comprar-me una pilota a veure si jugant per aqui fora trobo gent q li agradi jugar (encara q ho trobo xungo). una altra cosa q sopeso, si trobo alguna pista més propera (ahir n’hi havia una al boston common, al centre), és comprarme uns patins sobre gel, i així ja els tindré.

i bueno, tb vaig conèixer una amiga del craig (la keith) q era dins de l’habitació, a la sala d’estar, quan vaig arribar de la compra ahir. es va presentar molt simpàtica i em va dir q havia de pillar unes coses del craig. vam estar parlant un quart d’hora i em va dir (una altra persona q m’ho diu) lo ben parit q és el craig i lo bé q m’hi portaré i tot plegat. ja tinc curiositat per coneixer el craig!

en fi, q no sé si em deixo res. q això sí, resultat tot molt car. en dos dies porto gastats 120 dolars (56 de menjar i 20 de taxi el més costós). espero q un cop establert se’m controli el tema, pq si no ho veig negre…

ja aniré escribint, salutacions si algú està llegint això (ei, deixa escrit algo!),

anton

Anuncis
Comments
9 Responses to “primeres impresions”
  1. pickel ha dit:

    aupa anton!!! me alegra que todo ruede sobre patines (?)… ya en parlem.
    mkl

  2. Jesús ha dit:

    si és cert que has conegut a noies… a que coi esperes per penjar-ne fotos? :D no cal que en facis un reportatge exhaustiu com el que vaig fer jo a suècia, però almenys deixa’n constància :) petonets :*

  3. amaia ha dit:

    Je,je….¡Al cuello de la Keith esa Anton!…¡Aprovecha al maximo todo lo que puedas!..Ya hablaremos….Espero te vaya todo chachi-piruliiiiiii….Che vediamo!!je,je..

  4. pickel ha dit:

    eso, eso, queremos fotos de tu novio, el craig!

  5. mum ha dit:

    A ver si actualizas la weblog y menos preocupación por las chicas.
    muxu

  6. Yolanda ha dit:

    Holaa! això ves actualitzant i escrivint coses noves…i si, fes moltes fotos no cal q siguin totes de ties, que desde aquí alguns ens aburrim molt i així tindré algo a fer!
    Cuida’t. Petons!!

  7. Aaron ha dit:

    Aish Amaia… ¡Qué poco conoces a Antón! El chico es tímido y el concepto que tiene de “ligar” (si se le puede llamar así) es coger a un amigo y lanzarlo a donde se encuentre el grupo de chicas.

    Sé lo que me vas a decir Antón…
    Le dijo el cazo a la sartén.

    Te echamos de menos niño.

  8. Rodrigorrrr ha dit:

    Anton, ¿Dónde estan las fotos? Pon el apartado fotos en negrita y en grande. No me creere que estas en Boston hasta que no vea fotos de exteriores….

    Rodrigo

Trackbacks
Check out what others are saying...


Deixa un comentari

