any nou

[listening: Bob Sinclair – World hold on]

doncs ja estem al 2007!

al final del 2006… poca cosa nova. la filosofia de l’edat mitja superada, les relacions socials totes igual, sumides en la inèrcia improductiva, i el projecte per començar. en fi, almenys durant les vacances ja ens hi hem posat a llegir-lo detingudament i a mirar referències…

per al que entra, un propòsit: oblidar-se completament, de forma decidida, de tot el que falti. si falta, ja arribarà, si es q ha d’arribar. i el q s’hagi de treballar, doncs es treballarà. com per exemple el projecte. a veure si ens hi posem en serio.

navegant per inet (a partir de http://meneame.net) vaig arribar fins a http://curiosoperoinutil.com q obria llavors amb un llistat dels llibres q l’autor havia llegit durant el 2006. d’entre els q recomanava, em vaig fixar en dos mossad, i don’t you have time to think?. em poso a buscar per inet a veure quines llibreries de barcelona els tenien disponibles – a poder ser en llengua original – i resulta q només tenen els dos en stock, i en castellà, a l’fnac. en fi, què hi farem… cap allà q me n’hi vaig. al final es veu q el de segon no el tenen, ni en castellà ni en anglès. acabo comprant només el primer i pensant q, potser mirat així, millor poder comprar-lo per inet en anglès directament :P Com q ens havíem trobat la neus enfeinada per l’fnac i havíem dit q més tard ja parlaríem (un interès inèdit per part del jontxu a saludar-la… :?), vam fer una mica de temps passejant entre les prestatgeries tot esperant a q passés l’estona, la gent q s’apilava a les caixes anés marxant i la neus estigues una mica lliure. total, q al final vaig acabar amb un altre llibre: El monje que vendió su ferrari, de Robin S. Sharma. prometo escriure alguna ressenya dels dos llibres en quant els hagi llegit (l’idea de CPI, q ja havia intentat dur a terme jo fa un temps, em va retrobar en el meu avorriment).

salut, bon any a tot@s,

ant

Anuncis

Deixa un comentari

