un any ja…

[Listening: els meus propis records]

estimada avia,

avui fa un any q no hi ets. No pot ser casualitat q sigui justament el dia del meu sant, la data més senyalada per a tu.
En aquell moment jo no era aprop, era ben lluny. És per això q no em vaig poder acomiadar com Déu mana llavors. I, de fet, encara et dec una visita. Però malgrat no haver anat a veure’t, saps q et tinc ben present. Ho saps pq t’ho dic sovint, cada cop q alguna cosa em recorda a tu, i cada cop passo per davant bon lloc per a aquestes coses. I cada cop q t’he encès un ciri.

Tal com ja saps, avia, se’t troba a faltar. El temps hi ajuda, però això­ i tot és difí­cil fer-se a la idea q ja no hi ets. Per sort, el record encara és ben viu.

Un petò ben gran avia. Aviat passaré a fer una visita. Mentrestant, i com sempre, et tindré ben present.

el teu net anton

[Listening: la meva pròpia enyorança]

Anuncis
Comments
One Response to “un any ja…”
Trackbacks
Check out what others are saying...
  1. […] d’ahir, dijous, va ser el meu sant. Va fer dos anys, també, que es va morir l’avia. Encara he de complir la promesa, però. Malgrat no haver-hi […]



Deixa un comentari

