Calçotada i platja

[Listening: Peter Gabriel – Shaking the tree]

Platja de Castelldefels, 3 de març de 2007, 15:48

Mentres espero q el Rodrigo, la Natalia, l’Armand i els altres (un brasiler, un gallec i una catalana) arribin de canviar-se, m’espero arropenjat al pal d’una de les xarxes de volley platja q hi ha davant del ‘Pèndul’. La veritat és q no hauria de jugar a volley. L’espatlla em fa força mal (he estat jugant amb l’Armand a la calçotada), tot i els anti-inflamatoris. Però la veritat és q em ve de gust, i tp crec q sigui gaire exigent.
El cert és q la calçotada ha estat força bé. 3 euros per barba (sobretot la meva d’ara XD), una ració de calçots, una bona llesca de pa, patates a la brasa i una carxofa. Bira lliure, vi lliure; barra lliure, en fi (+ aigua,, refrescs, etc…) I un bon ambient, enmig d’increïbles 18 graus (el 3 de març!). Q l’hem disfrutat força, vaja :)
I, en acabar, els q quedàvem ens hem auto-convençut per baixar a la platja a jugar una mica a volley. I aquí estic, esperant a q arribin els altres (ara ja marxat un núvol i pica poderosament el sol), escribint i sense saber si deixar-me portar i -break, q ha trucat l’almu- i escriure el q em passa pel cap, o no i fer un escrit costumbrista light.
I com q aqyests ja són aquí, ho he de deixar ja i postergar les reflexions sobre futurs, bonsais, relacions socials, etc. per a millor moment, més íntim.

16:05

P.D. (17:26) Primer banyet de l’any. Ràpid, aigua moderadament freda, i solitud. Però el goig q m’ha fet, impagable :P

[Listening: Audrey Hepburn – Moonriver]

Anuncis

Deixa un comentari

