48:43

[Listening: – ]

Ja tinc marca: 48 mins 43 segs. Té una mica de trampa, però. Els primers tres kilòmetres els he fet amb la paz i la marta, esperant-les (he parat un parell de cops fins i tot), i he passat el km 3 a quasi 20 mins. A partir de llavors les he deixat al seu ritme i he començat a apretar. He agafat una llebre, q m’ha semblat q portava un ritme força bo (i he encertat), i l’he seguit fins al km6, on després de prendre aigua m’ha vingut una baixada q m’ha fet patir molt i l’he deixat anar. Al 7 ja recuperava bones sensacions (potser pel gu-gu q m’he pres al km 5,5 amb l’aigua) i al 8 ja estava pendent dels parcials per veure si arribava a baixar de 48. La baixada de via laietana ha estat una acceleració progressiva, i l’últim km l’he fet quasi bé a l’sprint. Total, q per 43 segons no he baixat de 48 (q hagués estat molt bé pq no he entrenat més q un dia), però mirant parcials la veritat és q des del km3 fins al 10 he fet molt bones marques.

Al final, mentrestant anava al guardaropia, m’he trobat l’Alberto Herreros, i m’ha comentat q ell estava entrenant força i q havia fet 38, o sigui q ja tinc una referència per a la següent (tinc considerat l’Herreros amb bon nivell, des de l’escola, o sigui q és una bona fita).

En fi, motl bones sensacions, i moltes ganes d’entrenar un altre cop, seriosament. A veure quant dura :)

[Listening: – ]

Anuncis

Deixa un comentari

