projecte: implementacions i git

[Listening: La oreja de Van Gogh – La estrella y la luna]

Doncs el projecte va llençat i entrant ja en una fase ben crítica. Després d’una arrencada una mica lenta, amb tot el procés de recerca i documentació personal i una implementació xino xano, estic ja en ple frenesí treballador i amb una bona feina acabada al pap.
I es q amb una fita com la del 19 de juliol ja ben aprop les hores s’acurten, els lleures els pers una mica de vista, i la ment només tira en una direcció. Però, malgrat això, estic content. El q en inici semblava irrealitzable, poc a poc va sortint i conforme a la planificació. Quan es va plantejar el 19 de juliol com a data per a tenir una primera versió implementada i estudis de rendiment calculats, ho veia impossible. Ara, però, havent partit llavors d’una planificació més o menys acurada al temps i veient que es segueix la planificació, els ànims i l’optimisme pugen.
Resumint: la implementació complerta està feta, i avui mateix començo amb el testeig. Un cop comprovat i afinat tot, passarem a l’entrenament i llavors veurem els resultats que dona a l’hora de fer la seva feina: detectar pell :P

Per altra banda, i per a portar un bon control del codi, vaig instal·lar a aeren un sistema de control de versions. Primer vaig pensar en subversion, que se suposa q és una versió ben feta de CVS (concurrent versions system). Veient que lo de subversion implicava posar-se també a tocar el apache i que per deixar-ho ben fet requeria estar mirant força documentació i fitxers de configuració, vaig desistir d’optar per svn. Guiat perl Miguel Ángel (q em va dir q el Torvalds havia implementat el q se suposava q era un ‘tracker’ més racional i últil), vaig provar el Git, q al final ha resultat ser molt fàcil d’instalar (tan fàcil com aptejar-lo) i d’usar, a més d’eficient i potent. He establert dos repositoris, un per als fitxers de codi i l’altre per als fitxers de la memòria. Tinc també instal·lada una interfície web per tal de poder navegar per les versions, fitxers, i demés del codi. En fi, q estic encantadíssim amb el git.

[Listening: Blink 182 – 21 days]

Anuncis

Deixa un comentari

