vaig de corcoll amb el tfc

[Listening: Rem – Bad day]

Últimament vaig de corcoll (q mon pare em deia l’altre dia q de cul van els crancs) i no tinc gens de temps per escriure aquí. a part, tp em passa massa per explicar. resumidament:

– he desmontat el powerbook i he canviat el disc dur per un altre q vaig comprar. tot guiat pes savis consells ‘in-situ’ del MA, q últimament està molt per casa i m’ajuda encara més (no només a desmontar la novia, si no q també a debugar el codi). Quan tingui una mica de temps faré un post per recopilar les fotos q hem anat fent de tot el procés.

– el projecte va fent. crec q el jefe està content del treball q hi dedico (moltes hores últimament). em paso el dia debugant i debugant. he aprés a fer servir bé eïnes de programació com el nm, els profilers, crear llibreries ben fetes, etc… en fi, posant en pràctica coses q normalment no faig servir.

– diumenge passat vam anar amb l’apb a la ruta del ferro. la ruta fantàstica. fotos aquí. sembla q aquest diumenge anirem en bici des de girona fins a sant feliu de guíxols. pot estar molt bé. ja faré fotos.

– demà fem barbacoa a gavà amb el junio i la vanessa, q jan han tingut la filla. a veure si en faig tb fotos i les penjo.

res més doncs, q vaig curt de temps i encara escric menys per aquí del q és costum :P

[Listening: Rem – Man on the moon]

Comments
One Response to “vaig de corcoll amb el tfc”
  1. MA ha dit:

    EI! Gràcies pels crèdits i per la publicitat que em fas.

    Suposo que és degut als teus links que ara, quan entres a google la cerca “lo que tiene el tiempo libre” apareix com a primer hit el meu weblog. Fa pocs dies això no passava.

Deixa un comentari