Castellers per la Mercè 07

[Listening: (el so del meu logitech)]

Putinejant el mòbil he trobat aquesta foto q vaig fer durant la jornada castellera de la mercè d’enguany (2007). Un pilar de 9 amb folre q van descarregar els de vilafranca (la foto està agafada un instant abans de carregar).
Pilar de 9 amb folre dels de vilafranca
Res, m’agrada la foto i la poso :P

pd. l’altre dia, també per la mercè, vaig escriure en un llibre de visites de l’exposició de fotos sobre ciclisme urbà un comentari posant a caldo a l’ajuntament. vaig posar mobilitat amb ‘v’… sempre ho poso malament: en català amb ‘v’ i en castellà amb ‘b’… un desastre q em fa mal a l’orgull… sort q no vaig firmar!

[Listening: (més tecles)]

Anuncis

Deixa un comentari

