El cant dels ocells de la Sagrada Familia

[Listening: Pau Casals – El cant dels ocells (a l’Onu)]

Preàmbul: Tinc al terrat un test força ample i baix amb terra per a cactus on fa temps hi vaig plantar uns brots d’Aloe Vera q m’havien sortit. Eren uns quants brots que, al cap del temps, es van assecar (sol tot el día, les plujes de bcn no eren suficients) i feia temps q havia desistit, els tenia abandonats.

Ara fa uns instants estava estenent la roba al terrat. Fa un dia força apagadot, i encara estava esperant a q em diguin alguna cosa de la universitat, a veure si em donen feina o no. Així és q estava un pèl moix. Però tot d’una q estava estenent una samarreta, amb el cap totalment distret i a mig gas, q ha passat una cosa q m’ha fet despertar: de sobte han començat a sonar les campanes de la Sagrada Família (les van posar fa uns mesos, i de tan en quan fan proves) i, ves per on, tocaven una cançó molt especial per a mi, el cant dels ocells. Sentir aquesta cançó em posa immediatament en un estat emocional molt receptiu. És una cosa molt meva, la sento i immediatament em poso a pensar en els avis i m’entra un sentiment tan profund q em quedo mig clavat de l’emoció.
Que en aquell precís moment, estant l’ànim ombrívol, la Sagrada Família m’aixequés els ànims amb ‘la meva’, amb les seves campanes, ha estat, no puc estar-me’n de dir-ho, màgic. M’ha recordat moltíssim a la salutació q el monestir em va dedicar en veure’m arribar..

Si això no fos poc, al baixar el cap mig commocionat i mirant al terra, he vist que els brots q feia temps q estaven totalment afeblits i marrons, han recobrat vida, ha rebrotat varis de nous, i sembla q creixen amb prou força (tan com per a pensar q potser sobreviuran).

Al final, he baixat a l’habitació amb l’esperit de nou força amunt, i amb l’alegria de viure de tan en quan aquestes sensacions.

pd. I, encara més, a l’arribar a l’ordinador tenia un email de l’aureli dient q havia parlar amb el blat i q la conversa havia estat força positiva, citant-me aquesta tarda al seu despatx. No sé q vol dir força positiva, però si més no, l’aureli sap el q li vaig dir q necessitava. ja veurem…

[Listening: Jiaxing Weng – El cant dels ocells]

Anuncis
Comments
One Response to “El cant dels ocells de la Sagrada Familia”
  1. Yolanda ha dit:

    A mi el Cant dels ocells em fa plorar…

Deixa un comentari

