fixing the ipod…

[Listening: James Brown – The old landmark]

El meu estimat ipod… me’l vaig comprar a Boston, quan el meu mp3 es va morir. La veritat és q llavors va ser una mica donar-me un luxe, pq entre q allà el tenia tothom, q era xulo, i q em sortia molt barat (pel canvi d’euro i per ser universitari americà), doncs me’l vaig comprar.

En fi, q últimament, la bateria no durava res. El vaig enviar, DINS DE GARANTIA, a apple pq me l’arreglessis. Els molt cretins, me’l van retornar dient q estava tot bé, q no hi fallava res. No es van molestar ni a tenir-lo cinc minuts encès… en fi, q des de feia uns mesos la bateria havia mort del tot, ni engegava i no es podia fer servir ni en pc. O sigui q tenia dos alternatives (descartat apple, q havia d’anar a peritar a comerç i després exigir via burofax…): o feia servir el servei de reparació de bateria d’apple, q em costava 60 euros, o m’ho feia jo mateix. AIxí és q em vaig comprar la bateria de www.ipodjuice.com i en menys de dos setmanes la tenia a casa.

Total, q desmonto l’ipod (al paquet venia una eina de plàstic per desmontar l’ipod sense fer-lo malbé i un full en color explicatiu amb fotos) i, volià! ipod funcionant de nou! :D . :D . :D
ipod battery replace
Amb l’ipod funcionant, surt el segon problema: el connector del jack q no funciona del tot bé, i el canal esquerra q no es sent. Merda! Donant un cop d’ull per inet, els connectors de jack ja són força més cars… 50$ + shipping…. Arf… Començo a llegir per inet a veure què trobo, i veig q varia gent s’ha comprat per 20$ el connector a ebay… Total, q busco per ebay i en trobo un per 15$ + shipping (al final, 20€) d’un venedor q té una fiabilitat d’un 99%. Genial, diu q és per a 60 i 80GB (el meu model és de 30), o sigui q li envio un email preguntant, i em diu q va bé igual.
ipod jack replace

Avui m’ha arribat, i m’he posat a desmuntar l’ipod… la veritat és q era un pèl més xungo :P però en fi, després de mirar-m’ho bé (per quan ha carregat el vídeo d’inet, jo ja havia vist bé com anava el tema) i de retallar una mcia el plàstic de la peça amb una navalla per a que entrés bé al meu ipod… JA TINC l’IPOD COMPLETAMENT FUNCIONAL! de fet, ara l’estic fent servir :D . :D . :D

En fi, q molt content, després de canviar el disc dur del powerbook jo mateix, ara m’he arreglat l’ipod jo sol, estalviant-me una pasta gansa (a saber q m’hagués costat arreglar el jack via apple…).

Per cert, us deixo aquí una adreça amb vídeos per a canviar qualsevol peça de l’ipod.

[Listening: Amaral – Big Bang]

Anuncis

Deixa un comentari

