Sou, aniversari, vida…

[Listening: The Postal Service – Such great heights]

Aquest és un post alegre. Dijous vaig cobrar el primer sou per la nova feina a la universitat, ahir va ser el meu aniversari, i la vida, en tots els aspectes, em va bé. Dilluns o dimarts explicaré més detalladament la feina, i el lloc, pq he de canviar de despatx. Volia penjar una foto de les vistes q tinc des de la finestra del despatx on sóc ara, però com q he de canviar de despatx (el q estic ara està ple, estic d’okupa), doncs millor esperar a veure què tal el nou (el 301, diuen…).

L’aniversari… el dia de l’aniversari és un dia q no m’agrada gens, mai m’ha agradat. Per tant, no n’espero mai res… ahir va ser un dia força aburridot… sense fer res de remarcable, amb moltes hores d’avorriment… però mira, almenys em va trucar força gent, i, si més no, t’agrada sentir i saber de la gent.. probablement l’únic punt positiu del dia… bé, això i les flors q em va enviar ma mare :D molt xules!

flors reglar de la mare per l’aniversari. unes anthurium

En fi, q el dia normal, amb algunes molt agradables sorpreses :D

I en quant a la vida, q em va tan bé… ‘ara no toca’. Per A o per B no n’escriuré ara. Quan sigui el moment explicaré pq estic tant a gust i feliç…

[Listening: The Postal Service – Sleeping in]

Anuncis

Deixa un comentari

