un altre any (ja…)

[Listening: Dangerous Toys – Scared]

Abans d’ahir, dijous, va ser el meu sant. Va fer dos anys, també, que es va morir l’avia. Encara he de complir la promesa, però. Malgrat no haver-hi passat, present n’és molt.

Dilluns, 14 de gener de 2008, vaig ser ‘coronat’ oficialment enginyer superior. Vaig llegir, per fi, el projecte. I la veritat és q va anar molt millor del q esperava (no creia q el tribunal m’obsequiés amb un 10). En fi, sigui com sigui, ja m’ho he tret, per fi, de sobre i ara m’he de dedicar a seguir currant al dept. i buscar alguna condemnada beca per a fer el màster pre-doctorat l’any q ve.

en fi, q a l’espera q al juny em donin el paperet, ja he mudat de perito a enginyer.

[Listening: Megadeth – Symphony for destruction]

Anuncis

Deixa un comentari

