Me’n vaig a cuba

[Listening: el furiós tecleig de la companya de despatx]

Doncs això, q demà de bon matí me’n vaig a Cuba (del 31 de juliol al 21 d’agost). Vaig conèixer dues noies en una festa a l’estadi olímpic de Montjuich (festa bacardi, amb la fura dels baus, els comediants, el dj d’amensia…). Al cap d’una setmana, el Roland va quedar a patinar amb una d’elles i hi vaig coincidir. Em va dir q ella i la seva amiga se n’havien d’anar a cuba, q tenien els bitllets però q l’amiga li havia sorgit un problema familiar i no hi podia anar. Em va dir q se n’anava sola, i quan li vaig comentar q em feia molta enveja (des de fa anys q vull anar a Cuba abans de q es mori el fidel i allò canviï totalment), em va proposar d’anar-hi. Després de la reticència inicial (a dos setmanes de marxar, diners, vacances…) vaig condicionar la decisió al fet q l’aureli s’avingués a donar-me 4 dies de vacances extres (després de lo de sud amèrica només me’n quedaven 12). Al final l’aureli me les va donar (condicionades a q em comprometés a acabar el projecte del soft de segmentació d’imatges marines).

Total, q em vaig comprar el bitllet (1300 euros) i vaig començar a quedar amb la Clara (així es diu ella), més q res per saber com era la persona amb qui havia de passar tres setmanes a l’altra punta de l’oceà.

Al final el problema de la Bàrbara (així es diu l’amiga de la Clara) sembla q s’ha solucionat i podrà venir a Cuba tb, o sigui q al viatge serem tres :) (tot i q tinc un cert temor a estar de més, ara… a part d’altres circumstàncies q ja comentaré en un altre moment).

En fi, q per fi aniré a Cuba. A veure què tal. Em fa una mica de mandra haver d’estar tres setmanes permanentment pendent de q no em prenguin el pèl… Espero q sigui el de sempre, q em fa pal i després un cop allà gaudeixo com un crio :P

En fi, ja diré q tal. No m’enduc càmera (com sempre, vaig amb lo mínim mínim), però confio en q les ladies sí q en portin.

a la tornada, resum

[Listening: el condemnat aire condicionat del despatx]

Anuncis

Deixa un comentari

