cybertienda

[Listening: l’aire condicionat del despatx]

Tots hem passat alguna matinada d’insomni davant del televisor mirant el ‘teletienda’. La curiositat per imaginar la utilitat – i qualitat – del q hi venen guanyen l’alternativa dels anuncis de contactes o dels concursos en que una presentadora jove i mona intenta guanyar-se una mica d’experiència en el medi – i, presumiblement, una millor franja horària, tot i q dubto q la present no sigui al final contraproduent – mentrestant omple els inevitables silencis a falta de víctimes.

A mi em passa, però, que sovint acabo descobrint una veritat q no se m’havia revelat abans de gaudir de l’ajuda catòdica – bé, ara la tele ja la tinc LCD… -: realment necessito alguns dels articles que m’ofereixen! Me n’adono que la taula plegadora de roba automàtica (un plàstic amb quatre plecs curiosament definits) em solucionarà els meus eterns problemes a l’hora de mantenir la bugada ordenada un cop la desestenc. Igualment, el pelador instantani i fantasiós – per les diferents formes q té – m’ajudarà a preparar els ingredients de la cuina més ràpidament, alhora q mantindrà el marbre net i polit en tot moment. Per no parlar, és clar, de les màquines – mecàniques o elèctriques – q em mantindrien el ventre pla i quadriculadament definit, que realment fa temps q penso q he de recuperar la forma.

Doncs bé, recordant-me les vetlles comercials, ara fa una estona que em trobava practicant una revisitada versió del tema amb el Javi. Es tracta de que jo anava putinejant per les categories de l’ebay a la búsqueda de l’article més xorra, fins a trobar-ne un q cridés l’atenció, per passar-li al tamat la Url de l’article. Havent sopesat solucionar la incomoditat de fer servir la manxa infladora amb la bici comprant una manxa elèctrica (10 euros) , la incomoditat de fer servir els tornavisos – pq treure el trepant amb velocitats q tinc sempre em fa mandra – amb un tornavís elèctric (14 euros) i de buscar-li alguna utilitat a una làmpara de 100 leds q m’ha fascinat (4 euros, 4!!!), em trobo amb que el company de feina, a propòsit de la descripció de la làmpada que m’ha fascinat, diu:

(16:53:52) despatx: http://cgi.ebay.es/Antorcha-alta-intensidad-linterna-100-LED-Lampara-
(16:54:43) Javi Agenjo: Ayudante ideal para cacería, campamento, pesca, caminata, excavación, escalada, etc
(16:54:49) Javi Agenjo: NO,NO,NO,NO,NO,NO

No hi ha més trucades.

p.d. 1 – No, no tinc la casa plena d’articles comprats per la tele o per ebay acumulats en els racons. Només en vaig comprar un.
p.d. 2 – les urls dels articles q deia:

inflador
tornavis
làmpada

[Listening: el tecleig intermitent del rida]

Anuncis

Deixa un comentari

