Dilluns, 29 de setembre de 2008

[Listening: el passadís de ca l’aranyó]

16:35, classe d’historia de no sé què…

Se suposa que hauria d’estar mirant una foto d’uns crios d’una escola de Brasil i escriure paraules relacionades amb la interactivitat evocades per la foto. Molt em sembla q en aquest màster m’avorriré bastant. Té tota la pinta de ser molt de l’estil de la pompeu: molta ‘palla’ mental de transversalitat i res de concret. En fi, potser així trobo estones inspirades per a escriure els posts q mai escric, i tb els q tinc pendents a mig escriure. (Ara posa una foto d’unes criatures d’una escola de xina, res a veure). Ens dóna cinc minuts més, o sigui q escriuré q tinc ganes d’escriure el post sobre Cuba, i tb el post sobre el viatge a Cuba (dos, un pel país i un per a mi). Separant-los, segurament em sigui més fàcil escriure el primer. Per al segon, hauré de trobar el valor per superar-ho d’un cop. Potser em faria falta quedar amb la Clara (si és q és possible) i xerrar del tot. Però temo q no sigui més q aferrar-me a una patètica esperança. Una esperança q no vull, però q no venço.

S’han acabat els cinc minuts. Per cert, un professor(a) donant la classe menjant xiclet és molt barroer.

[Listening: el silenci, crec q han marxat tots al bar]

Anuncis

Deixa un comentari

