Dilluns, 06 d’octubre de 2008

[Listening: la dona de la neteja pel passadís]

Classe d’història de no sé q…

Torno a ser a la classe aquesta, en la q el q explica se’m fa pessadíssim. A més a més, l’agilitat en anglès i la fluïdesa del discurs no ajuden massa. Llegint el q vaig escriure dilluns passat, veig q el text és ben vigent. La novetat, però, és q avui he quedat amb la Clara, i sembla q aquest cop va de debò. Tinc, doncs, un dilema: trobar un compromís entre sinceritat i acritut en la conversa. He de trobar el punt just amb tothom: amb la Clara i amb mi. Val més q aprofiti avui, pq no crec q hi hagi gaires oportunitats més, i realment em fa falta superar-ho d’una vegada per totes, i continuar amb la meva vida.

Per cert, queda pendent d’escriure (i descriure) la trobada q he tingut amb en Josep Blat avui en la q m’ha proposta una col·laboració temporal (3 mesos) en el grup del Marcos i el Javi. Una proposta q he hagut de rebutjar (he d’acabar d’una vegada lo dels de Blanes i centrar-me en la tesina), i tinc por de no haver tancat una porta a la q en un futur hagi de trucar.

Tb tinc pendent d’escriure la vetllada dissabte a la nit prenent vi amb la Pili i la Maria a casa d’aquesta.

I tb la conversa de mitja hora de telèfon amb la Míriam ahir a l’ave, de tornada de Lleida.

Per cert, Marc, cinc anys. Se’t continua trobant a faltar.

[Listening: una alegre rialla femenina al passadís]

Anuncis

Deixa un comentari

