Codejant per l’empordà

[Listening: Radiohead – Airbag]

Aquest cap de setmana l’he passat per l’empordà amb la família. La idea original era q al ser el meu sant el cap de setmana passat i esta jo esquiant, i aprofitant q d’aquí una setmana és l’aniversari de mon pare, anàvem els quatre (ara q la klara és per aquí, aprofitem :P) a passar el cap de setmana a Torroella, per veure com havia quedat l’obra (afegir unes bigues en un parell d’habitacions) i celebrar les efemèrides.

Total, q hem passat un bon cap de setmana allotjats en una masia de turisme rural als peus del montgrí, entre Torroella i l’estartit (en minúscula, q no és municipi :P) força còmoda, amb una familia jove molt acollidora. Estant allà vaig aprofitar q m’havia endut la novia (fribul) per a treballar una mica. Com q no he trobat cap llibreria per a treballar amb Self-Organized Maps, i l’aureli no estava convençut de que perdés hores programant-ne una, ho he fet amb les hores perdudes a la masia esperant a q mon pare sortís de l’embús a la jonquera a causa del vent. En un parell d’hores abans de sopar, i un parell més després del partit del barça (q segueix arrasant) tenia un codi llest per a testejar. Sembla q més o menys fa el q li toca, a veure si demà entreno alguna cosa ‘real’ amb la MEVA llibreria i ho fa bé :)

Per l’empordà molt bé. És realment una terra preciosa (l’snobisme l’ha batejada, coses del màrketing, ‘la Toscana catalana’…) on s’hi pot estar encara tranquil i gaudir del país. El pare, en una d’aquestes q li surten de tant en quant, deia q era terra de catalanitat, federalisme i republicanisme. A rupià hi té la casa en Maragall, fèiem broma de passar a veure’l. No hagués estat malament arribar-s’hi i demanar-li pel partit català europeu. La veritat és q tinc ganes de q el constitueixi ja d’una vegada; tinc curiositat per coneixer-ne el programa.

Per cert, dijous vaig quatre dies a berlin. Tinc força ganes de veure com ha evolucionat la ciutat des del 2003. Molta gent m’ha dit q en aquests últims cinc anys ha canviat una barbaritat. MOLTES GANES!

[Listening: Radiohead – Exit Music]

Anuncis

Deixa un comentari

