Em canvio a movistar

[Listening: -]

L’altre dia (un divendres) era a casa la rosa penjant-li unes cortines, i em van trucar els de movistar. Una trucada d’un comercial, per variar. Aquest cop el vaig deixar parlar, per a q em digués q em regalaven un mòbil gamma baixa i respondre’l q tenia una pda amb gps i wifi, q per a oferir-me una una mitjania no em molestés. Però vet aquí q el comercial, un gallec, em va dir q em regalaven l’iphone. Q si contractava un servei de tarifa plana inet des del mòbil i una despesa major a 40 euros al mes, me’l regalaven amb una permanència de 18 mesos. total, es tractava de gastar 63 euros (iva inclòs) al mes com a mínim. Li vaig dir q m’ho havia de pensar, q em truqués el dimecres.

Total, q hi vaig pensar. les meves factures, per més q ho intento, no baixen de 60 euros (80-90). Sí q un mes faig el propòsit ferm i la baixo a 20 i escaig, però de seguida torno als 60, 70 o 80. I la pda no ha donat de donar-me problemes des de q la vaig pillar per ebay (fins al punt q ja no la toco). I he de reconèixer q un iphone em posa. Tenir accès a inet des del mòbil tota l’estona, tot ben sincronitzat (calendaris, contactes, agendes, etc…)… en fi, q al final li vaig dir q endavant.

Ara falta mirar lo de vodafone. Tenia firmada una permanència fins al desembre, des de l’últim juny q em vaig pillar el samsung per punts. Resulta q em toca pagar 80 més iva (uns 95) per marxar de vodafone… haurà de mirar de trucar pq, al menys, me’l desbloquegin. Si me’l cobren, q me’l donin meu.

En fi, se suposa q entre aquesta setmana i la q ve m’ha d’arribar. I el dia 26 em fan la portabilitat. A veure si no triga a arribar….

[Listening: – ]

Anuncis

Deixa un comentari

