Un mail a una bona amiga

[Listening: el silenci dels auriculars posats]

Acabo de veure una bona peli q vaig vaig deixar l’altre dia a mitges, i
ara he trobat l’estona per acabar-la. Una bona peli. Em sembla q te la
vaig comentar. O no. Sigui com sigui, he pensat q com q era bona te la
passaria per a tu tb la puguis gaudir, si es q t’abelleix.

Llavors he recordat q tenia pendent un munt d’altres coses a passar-te.
Que l’altre dia et vaig dir q t’escriuria un email amb un llistat de les
coses q havia anat dient q et passaria, i q et va semblar una poca
soltada.

Però és q a mi em ve de gust. Fer la llista, i passar-te les coses. No
pq hagi dit q ho faria i ho tingui a deure (que també), si no pq crec q
la llista és una forma de registre on es veuen reflectides diferents
estones i diferents instants de les converses. És com quan un dia estàs
fent neteja a casa i sota una calaixera del menjador trobes el tap de
suro d’una ampolla de cava. Et poses a pensar com coi ha arribat aquell
tap a aquell racó tan amagat, i fent memòria te’n recordes d’aquell
sopar de fa temps en q t’ho vas passar tant bé, vas estar tant a gust. I
el record d’aquella estona agradable fa q et sentis una mica més alegre,
t’arranca un somriure.

Doncs la llista igual. Al cap d’un temps trobes, o bé la llista, o bé el
dvd on t’hagi passat el q era, i te’n recordes de la conversa en q et
vaig dir ‘mira, doncs aquesta peli l’has de veure pq bla bla bla’…

A mi em passa constantment. Obro qualsevol calaix o armari i veig una
andròmina q tinc per allà tirada, i q em fa pensar en alguna estona
agradable, un bon viatge, una conversa interessant, un sopar ben
gaudit… i ho torno a viure per un moment. Deu ser per això q em costa
tant tirar les coses velles.

La nostàlgia a vegades és perillosa. Anar mirant endarrere un pot
ensopegar amb el davant. Però el temps passa, i les coses bones es
queden enrere. Recordar-les ha de ser un luxe q ens hem de poder donar;
és just. I com q les dos estones en q aquestes coses van quedar pendents
han estat de les millors q he tingut últimament, em ve de gust fer la
llista. Per deixar-ne constància, ni q sigui en una llista o
posteriorment un dvd grabat.

La llista, doncs:

(Aquí anava la llista)

[Listening: el tecleig del logitech de fons als auriculars posats]

Anuncis

Deixa un comentari

