Feels like home, it’s cold

[Listening: el silenci d’starlab saltejat de serres mecàniques]

Avui, per fi, fa el q se’n pot dir fred. A dalt de l’observatori estem a 1º de temperatura seca, -1º si és humida. I m’encanta :-D

Estava esperant a l’autobús i, malgrat he hagut de deixar de llegir el llibre pq les mans (sense guants) se’m congelaven, estava gaudint de la temperatura més q no pas si estigués en una platja del carib. Ahir, quan ja apuntava una mica de frescor, estava contentíssim, tot venint a starlab. Doncs avui… força eufòric, pel q a la temperatura respecta.

A més a més, tot venint en el metro, ha pujat al costat una noia q m’ha alegrat el començament del dia. Viva estampa de l’alegria, se la veia contenta i neguitosa. Es devia haver de reunir amb algú ben estimulant, doncs estava riallera, amb els ulls ben vius (a les 8 d’un matí ben fred) i transpirava il·lusió a cada gest. Parlava per telèfon, i ha saludat amb un hola tan viu i entusiàstic q l’he sentit per sobre els meus auriculars. I un cop a la parada de diagonal ha saltat vibrant i neguitosa escales amunt…

No sé pq, però se m’ha empegat la il·lusió pel dia…

Fa fred, la vida se m’ha monotonitzat i no hi ha res especial en l’horitzó, en cap sentit. Però la veritat és q no em desagrada… de moment, una mica de tranquilitat em fa sentir bé :-)

[Listening: la colla de la sala xerrant de la temperatura]

Anuncis

Deixa un comentari

