daylife… new starship, genoll, esperant al cotxe…

[Listening: Fountains of Wayne – You curse at girls]

Poca cosa en aquest post… la vida no ofereix massa coses últimament, més q feina i poca cosa més…

A Starlab ens hem mudat per fi! El nou lloc és fantàstic, un goig d’estar-hi… llum, transport públic, tranquil·litat, comoditat… tot un luxe! En quan se’m curi el genoll (a veure si aviat ja) començaré a pujar cada dia en bici.

Segueixo esperant el cotxe, i per molt temps :P Fins a l’abril res… em vaig posar fotos del cotxe de fons a l’ordinador, però les vaig haver de treure, conscient q em tornaria lel·lo. A més a més, si el vaig mirant cada dia, quan arribi físicament, ja no em semblarà cap novetat, i només em quedaré amb el detall q no se li pot connectar el telef :-/

En fi… q aquest era un post desembossador, només… aviat penjaré més fascícles del viatge a brest, q l’altre dia estant a cabrera vaig transcriure un parell. Els tinc guardats al tàtil (q, per cert, comença a fer el burro… potser ja tocaria pensar en un de nou).

Au, res més, fins aquí un dels pitjors posts de tots els q hi ha per aquí… Per, ei! això de per si sol, ja té mèrit :-P

pd. aquests ‘fountains of wayne’, q vaig trobar a no sé qui per la xarxa d’starlab, són força ensopits…

[Listening: Fountains of Wayne – Prom theme]

Anuncis

Deixa un comentari

