Blog review: La lógica del caos

[Listening: La diagonal]

Fa uns dies comentava q havia trobat un prometedor blog q es titulava “La lógica del caos“. Remarcava la bona pinta que tenia el primer post i l’esperança de qui escriu de que el blog tingués una continuitat i productivitat regular.

Doncs bé, dos mesos més tard, estic content de llegir que el blog té una activitat sostinguda, amb 7 posts el gener, 4 el febrer i 3 el que portem de març. Però, és que a més, el contingut es una delícia de llegir. Ben escrit, estructura coherent i ritme apropiat per a mantenir el lector a gust, resulta agradable a la visita i estança. A més la temàtica, personalment, m’engantxa (viatges, i a sobre a la Índia), alhora que em desestabilitza.

En fi, que amb aquesta crítica tan pretensiosa com si la firmés Sánchez Dragó (i amb una dècima part de qualitat, òbviament) intento dir que el blog val la pena, que m’agradaria recomanar-lo, i que humilment l’afegeixo al meu blog-roll (a més, ‘gràcies’ a la mudança, l’estrenarà).

Torno a posar el link: http://lalogicadelcaos.blogspot.com/

[Listening: instant mut de la diagonal]

Anuncis

Deixa un comentari

