De sobte, bojeria laboral!

[Listening:  el disc dur extern, com si fos una nevera]

Fins fa no massa em queixava (i m’estressava) de la poca feina que tenia a Starlab. No em donaven feina, i això em produia neguit.

Doncs bé, ara al contrari. ‘Ah, que no tens feina, dius? Doncs espera, que potser podries…’.

I au, de sobte el meu ‘workload’ està inundat de propostes de projectes per a canyes i per a clorofil·les urbanes, de gestió de projectes, de programació d’escànners de wifi, d’escriptura de TPR…

I m’he quedat sense gaire alé. Em costa agafar el ritme i acabo els dies sense forces. I, és clar, el blog és de les primeres coses que deixo de banda.

Però espero trobar temps abans d’una setmana per explicar-ho tot bé. Entre altres coses, q torno a córrer :-D Poc a poc, però de moment el genoll sembla que aguanta.

Aniré informant, promès (pq espero poder complir-ho).

P.D. crec que és força urgent q em miri lo de la velocitat d’aeren…

[Listening: l’Ana parlant amb l’Aureli de toldos (?)]

Anuncis

Deixa un comentari

