Al Palau, des de l'iphone

[Listening: Johannes Brahms – obertura per a un festival acadèmic (op. 80) a càrrec de l’Orquestra de la UPC]

(ara xerra el rector)

Ara feia molt temps que no escrivia. Quasi tant com temps que fa que dono voltes al cap a coses de quines en vull escriure aquí: la masacre de l’excèrcit israelita a l’abordar unes embarcacions humanitaries, les eleccions del Barça, i d’altres coses que m’han anat rondant pel cap.

Però, i encara que sempre ho dic, últimament no tinc temps lliure per a quasi bé res. Últimament és més cert que mai, i aquest cop és bona senyal… Alguns dels temes que em deixo d’explicar son molt bones noticies :-)

Sigui com sigui, resulta que ara em trobo al Palau de la Música Catalana en l’acte ‘nit UPC’, que inclou el concert dels 25 anys de la coral d’Arquitectura de la UPC (on hi canta l’Alba). Com sigui que el Palau, preciòs, el connec bé, em distrec escrivint aquestes línies.

Línies que, poca novetat, no venen a aportar massa, però volen ser una declaració d’intencions i un anunci del que, si trobo els forats, es podrà llegir properament en aquest espai (pq, realment, les meves opinions no crec q sorprengui. A ningú que em conegui mínimament): cada dia em sembla més un estat terrorista, l’Israelià; no m’acabo de refiar un pèl d’en Rosell.

En fi, que ho deixo aquí, alguns caràcters més tard , poca substància i, el que més compta, mitja hora després.

[ Listening: la presentadora recitant una letania resultana de dir en veu alta i a un ritme força reposat, el nom de totes les persones de la UPC (estudiantat, pas i professorat inclosos) a qui algú ha dit en algun moment que ho feia bé durant el passat curs. Aplaudiments sincers i informats]

Anuncis

Deixa un comentari

