Em costa escriure

[Listening: les obres al cosmo]

Em costa molt escriure. Fa dos mesos q no escric res aquí. Tinc un post d’aquests llarguíssims a mig escriure. Va sobre la meva historia i experiència en l’APB durant tots aquests anys. No vaig ni pel segon any, i ja tinc escrit un totxarro llarguíssim que, em temo, està quedant infumable.

I és q m’està costant molt trobar les ganes per escriure. Una mica per falta de temps, una mica pq, quan m’hi poso (com l’altre dia a Cabrera, amb tot una tarda per davant), em fa mandra. La cosa no flueix..

En fi, buscaré forces per revisar i treure endavant el post de l’APB. Pq, en realitat, tinc ganes de parlar-ne. I també del paper que ha de tenir la bicicleta com a medi de transport urbà a barcelona…

Vaig llegir ‘Indignaos’, d’Stéphane Hessel (que em fa agradar força durant els 20 minuts que em va durar), i crec que planteja un bon concepte: la indignació com a força motriu. Crec que ho hauria d’aplicar per a escriure sobre les bicicletes doncs, a vegades, m’indigna el tema…

en fi, a veure si trobo el temps i, sobretot, l’empenta…

[Listening: les obres al cosmo, q havien de durar una setmana, i ja en fa moltes…]

Anuncis

Deixa un comentari

