Jo mai mai aniria a Australia

[Listening: Joan Dausà – Jo mai mai]

Ja hem tornat d’Australia. Un viatge que m’ha sorprés, per a bé. Australia m’ha semblat un bon país i, sobretot, els australians m’han sorprés positivament. L’ecologia i l’economia són aspectes que cuiden de forma encertada, m’ha semblat. En un proper post, si arriba, ja explicaré amb detall l’experiència i les meves reflexions sobre un viatge que sempre vaig dir que jo mai faria (la vida s’entesta en bufetejar-me amb cada una de les declaracions taxatives que vaig fent).

En aquest, però, vull agrair al Javi el bon company de viatge que ha estat. Que sigui tan rematadament tímid també ha anat molt bé :-D I, a mode de detall, penjo aquesta cançó, que li he d’agrair que em fes descobrir (juntament amb l’autor) a punt de dormir acampats al bell mig del parc natural d’Eungella.

https://www.youtube.com/watch?v=8rohDBc7uRs

[Listening: Joan Dausà – Parlant de tu i de mi]

Anuncis

Deixa un comentari

